Türkiye ve Almanya’nın Enerji Ortaklığına…
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, “Türk-Alman Enerji Ortaklığı, artık ‘Türk-Alman Enerji ve Madenler Ortaklığı’ hâline gelecektir. Bu, yalnızca bir isim değişikliği değil; ortak hedeflerimizin bilinçli, stratejik ve vizyoner bir biçimde…
































































































































































































































































































